måndag 29 juni 2009

I´m alive!

Hej

Jag har varit lite trött, har ni saknat mig? =)

Min lördag var en pärs, det var ju Tändkulans Ovänner i degeberga i helgen. Ni vet tändkula. Brum brum, högt. Utanför mitt sovrum natten/morgonen till lördag. Så jag kan lova att jag var inte att leka med där på morgonen. Nära att nån såndär tändkule-fjant fick på moppo. Ja jag var verkligen trött på morgonen och jag väntade bara på att nån skulle kommentera det, å då hade det exploderat.
När jag kom hem på kvällen var jag så trött att jag vågade inte sätta mig ner i soffan, var bara tvungen att studsa in i duschen först. När jag sen skulle få sova gott gick det såklart inte att somna.. Klockan var säkert 2 på natten när jag äntligen fick ro.

Jag var inte lika arg på söndags morgonen, det var ju ingen som stört mig.. Lite retfullt var det ändå att det varit så fint väder på lördagen o det hade jag inte haft nytta av alls. Så det blev bikini på o rakt ut på gräsmattan när jag kom hem. Satte upp poolen, saknar vatten bara..

Morgan skulle jobba på kvällen, han kör väskor från flyget o vi hade bara en väska igår, till Tyringe. Då kan man kan man passa på att hälsa på Jonna som jag inte hälsat på sen hon flyttade. Då blev det såklart sent då oxå, var hemma 12 på natten.

Och idag har jag jobbat igen, sen sol igen.. Dammade av min gamla cykel o cyklade en lång runda med djävulska uppförs backar. Känner mig jätte duktig nu.

Ja, det här var min bortförklaring =)

2 kommentarer:

  1. Fnys! Inga bortförklaringar. Här ska skrivas regelbundet. Det hör liksom till att läsa din blogg. Varje dag! Känn pressen!

    SvaraRadera