söndag 7 juni 2009

Morgan har en sån här bil. Fast orange.
Denna bil tänker jag inte visa mig i fler gånger, och ni ska få höra varför.

Igår när jag var ute hos kaninerna hörde jag nån som ropade

-Hallå??!!

En gubbe på cykel som såg ut att va minst 60år.
Så jag svarade.

-Ja?
-Den bilen råkar inte va till salu?
-Vilken bil?

Jag undrar för det står 4 bilar på parkeringen och hade det varit min fina gula hade jag ju blitt jätte glad.

-Den brandgula.
-Nja, har du 150 000:- så kan den väl bli.
-Njä, sa han. Sen stod han å tänkte lite..
-Är det en Epa??
-Det var väl ändå en jävla förolämpning.
-Jaha, jaha, så det är en riktig bil?

Nämen järnspikars vad korkad man kan va, jag vände bara och gick igen.

//

1 kommentar:

  1. Haha.. De va faktiskt lite kul. Tyckte Morgan också det?

    SvaraRadera