lördag 20 juni 2009

Blä, jag blir så trött på detta väder. Som ni vet är ju blåst det värsta som finns! Och vad gör det idag? Blåser som aldrig förr! Jag vill absolut inte gå ut i detta skit o sitter inne o ugglar bara.

Humöret är inte heller på topp en sån dag, stackars Nova fick sig en rejäl avhyvling i morse när jag ser att hon ätit upp mina lila pumps. Jag är inte dum, jag vet att hon får för lite aktivering och det är därför hon gör så. Men tänker man så när man hittar sina döda skor? Nej!

Jag har ett väldigt litet tålamod tyvärr. Jag försöker jobba med henne här hemma men när hon bara lägger sig platt ner blir jag irriterad o då vet jag att det är bara att ge upp, ingen mening att försöka jobba när jag är sur.. Jag vet inte om hon tycker det är roligare att jobba på hundskolan eller det är jag som är på ett annat vis där, för det mesta jobbar hon på för fullt när vi är där.

Varför är hundskolan så långt iväg =(

2 kommentarer:

  1. Usch ja, allt för långt iväg... Flytta in i grannens hus vet jag. Det är ju tillsalu :-)

    SvaraRadera
  2. Här känner man igen sig. Det är så lätt att tappa sugen när det inte funkar. Då behöver man ha folk omkring sig som inspirerar. Du får fortsätta gå kurs!

    SvaraRadera