torsdag 11 juni 2009

Har inte hört något från Andreas ikväll ang. kursen. Vill ju veta om det gick bra o vad vi ska träna på tills nästa gång. Han var kanske inte ens där? Vem vet..
Har retat mig hela dagen på att jag kunde sätta schemat så dumt, grr. Även om jag fått in någon måste jag vara tillbaka kl 9 så jag kan stänga så det hade inte gått iallafall.

Har haft kaninungarna inne en runda oxå idag, de har gjort en egen hinderbana i det "stökiga" rummet. De springer runt, runt, runt.. De börjar klara sig själva nu, tråkigt. Kan ju inte sitta still så att man kan mysa med dom längre, rädda är dom allafall inte. Jag brukar bära in dom i en liten korg som jag lägger på sidan när vi kommer in så de kan gå ut själva och den ena kaninen har gjort korgen till ett hamster hjul, han springer inne i denna korg o tycker det är lajbans när den snurrar runt =)

Morgan var o köpte nya ok till min Ådi bil, har inte haft handbroms sen jag köpte bilen för 3 år sen, på nåt vis lyckas vi smörja upp den perfekt till den ska in på besiktning, jag har tre blanka papper. Biltema skit. Fastän jag nu har nya ok på bilen funkar fortfarande inte handbromsen, det ena oket är nog sönder för grejen till vajern är slapp, fattar ni??
Jag har snart en gul pippi bil till salu. Ledsen är jag, men kofferten är för liten, tre hundar i denna bil å de sitter som packade sillar. Så jag vill inte byta bil för min skull utan för doggarnas.
Emma är volvo-kåt så en sån får det bli!!

Jag ser att jag har blivit dålig på att ta kort på sistone, tråkigt utan bilder va?! Jag ska försöka tänka på att plocka fram kameran..


Imorgon tänker jag lite extra på en fin vän som har det svårt då.. Take care!

1 kommentar:

  1. Andreas kom inte på kursen. Vi var bara 3 ekipage och träningen blev väl lite si så där :-(

    SvaraRadera