söndag 21 juni 2009

Nova

Så idag har det varit avslutning på kursen. Nova var faktiskt jätte duktig, inga utfall alls. Hon har en bästis där, Milton, han för göra vad han vill med henne o hon likadant. Inte många hundar skulle tilllåta att en annan hund sitter på den.

Tråkigt väder bara, regn och regn. Vi satt inne i deras partytält, och det var jätte bra passivitets träning. Synd bara att jag inte är vatten tät för då kunde jag varit med å tränat lite..

Dessa kurser jag gått nu känner jag verkligen har gett resultat, men jag är inte färdig! Jag kan inte sluta när vi är halvvägs förstår ni, ni måste fortsätta.

2 kommentarer:

  1. Vi fortsätter men nu är det Lotta som är chefen :-) Kul att ni vill fortsätta hos oss.

    SvaraRadera
  2. Det är ömsesidigt, Milton tokgillar ju vackra Nova. Jag tänker också på de däringa hundkurserna! Kram ;D

    SvaraRadera