måndag 15 juni 2009

Sex

När Nalle dog lovade jag mig själv att aldrig mera skaffa hanhund igen. Det här förbannade flåsadet o juckandet så fort nån av tikarna visade minsta antydan till löp. Ibland var det nästan så att jag "hoppades" att han skulle få en hjärt infarkt o dö..

Nu fick jag som jag ville å sitter här idag med tre tikar. Till det bättre? Näe!
Det juckas o slickas o det är rena porrfilmen här. För att inte tala om blodbadet. Man skulle kunna tro att någon/något har blivit slaktat här när de sätter igång med sitt mensande, moppen står framme men vad hjälper det när de inte använder den?

Så nu löper Troja och det är bara en tidsfråga innan det är Nikitas tur, o sen Nova. Det betyder minst 1,5 månad som jag bara förstör på kurserna.. Troja är nu 2 år och nästan 3 månader, är det inte dags för valpar då? Jag är så sugen, det kryllar av valpar överallt o jag vill ju ha egna o gosa med. Såå, om någon oxå tycker så o vet en fin o frisk Amstaff hane, kom å sätt på!

Nu ska jag ut till kaninerna o ge dem massa morötter o rädisor som legat i affären o blivit mjuka, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar