lördag 15 augusti 2009

Blänker det??

Nu! Ger jag upp. Har städat sen jag kom hem vid 4 i eftermiddags tills precis nu.

Jag har torkat av alla köks skåpen och torkat överallt i köket. Dammsugit hela huset och svabbat av med vidundret Cillit Bang-och smutsen är väck! Vilket var som att svabba med Yes ultra, skum. Trodde att detta klassades som hårt smutsat golv o slängde i 2 kapsyler vilket jag inte kommer att göra om..

Har till och med varit så duktig att jag rensat "skitrummet". Rummet som allt grejs som blivit över sen renovering av kök och bad hamnat i, dvs bra att ha och orkar inte gå ut med det nu.
Gången har utökats från 30cm till hela 2 meter! Hade jag inte vatt så slut i ryggen hade jag sträckt på mig och klappat mig på axeln.

Nu när jag ändå är inne i röjar tagen vill jag egentligen stanna kvar, men man måste väl sova annars blir hela dagen imorgon förstörd. Inte för jag vet vad jag ska göra men ändå.

Nu hoppas jag att det vill komma massa folk å hälsa på, och se att jag faktiskt städar ibland ;)

Välkomna.

5 kommentarer:

  1. Åhh kom hit till mig och städa också! Du verkar göra det så bra, så bra:D Kram Snuttan

    SvaraRadera
  2. Febrig Stattinska önskar trevlig lördag! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har tapetserat och lagt golv. Nu möbleras det!

    SvaraRadera
  4. Tycker du ska komma till mig också!!!! Vore jätte snällt ;)

    SvaraRadera
  5. Jag vill att du kommer till mig med!!!! Snälla ;)

    SvaraRadera