onsdag 5 augusti 2009

Jag trodde att efter inlägget igår skulle inte någon kunna låta bli att kommentera. Jag hade fel.
Visserligen fler än det brukar. Jag tycker det är så konstigt att man inte bryr sig. Det kanske är så att mina läsare tycker att mitt hundsnack är blä, och hoppas på att jag ska skriva om något annat.
Men då hundar är mitt stora intresse, särskilt de här muskelhundarna, så blir det mycket hund här.

Iallafall, jag blir tokig på Nikita. Igår när jag kom hem hade hon slickat på sin ena tass så den såg ut som en spetälsk-tass. Hon fick bada och sen fick hon faktiskt ha munkorg en stund =(. Tänk om någon sett henne då.. Hon slickar hela, hela tiden. Ibland undrar jag om det kliar på riktigt eller det bara har blivit nån fix idé. Sen får jag ju dåligt samvete för att jag gormat åt henne, om jag då kelat med henne en stund tror hon att det är okej igen. Vi hade fodret Acana innan och det funkade hyfsat, men sen skulle jag se om jag kunde hitta nåt ännu bättre. Provar James Wellbeloved nu, men det är omöjligt att göra nån utvärdering när hon springer och snor godis hela tiden. Det är kanske dags att Nikita provar buren ett tag..

Dilba åkte hem idag, hon hade saknat mamma. Hon tjöt som en.. ja, jag vet inte, jobbigt ljud. Har funkar bra denna helgen, av nån anledning gillar Dilba Nova, så Dilba biter Nova i öronen och tycker det är skitskoj ända tills Nova vill leka tillbaka, då skulle faktiskt Dilba göra nåt annat så det så!

En sak till. Ni vet den här filmen "Marley & me", se inte den. Eller om ni gör det, sluta titta efter en timme ungefär. Jag vet inte när jag bölade så mycket till en film sist.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Din blogg är allt annat än blä! Kollar den varje dag och blir besviken om du inte uppdaterat. Jag läste boken och det räckte för att jag skulle böla som ett barn. Filmen vågar jag inte se då blir det översvämning i rummet.

    SvaraRadera