onsdag 19 augusti 2009

Fortsättning.

Tänkte fortsätta på inlägget jag gjorde häromdan, för ni har väl läst??

http://pitbullemma.blogspot.com/2009/08/nu-ar-det-dags-igen.html

För mig ser detta ut som en mastiff blandning. Om denna hund hade bitit en människa som det står i artikeln, fast under andra omständigheter, är jag förbannat säker på att det hade stått att det var en, pitbull liknande blandras alt. kamphund.

Nu när hunden faktiskt är en hjälte, gud förbjude att vi berättar vad det är för ras! Det står ingenstans i artikeln vad det är för hund. Kort och gott, HUND!

Jag tycker inte det är schysst. Kan det stå att "kamphund äter papillon" kan det stå "kamphund räddar matte från våldtäkt"!

Nä nästa vecka står det väl i tidningen om att två killar blev anfallna...

1 kommentar:

  1. Det var väldigt uppmärksamt av dig Emma. Jag läste och läste och hittade inte det du hittade, Men så rätt du har!!

    SvaraRadera