torsdag 20 augusti 2009

Bra jobbat!

Jag känner mig så duktig nu! Jag har hunnit med att dammsuga, torka golvet och tvätta hundarna. Och vunnit en auktion på Tradera-beroende framkallande.

För ett år sedan var jag helt såld på Tradera, jag budade och budade, kollade mailen hela tiden för att se om jag blivit överbjuden. Sen tog pengarna slut och jag vågade inte ens gå in och kolla vad som fanns där.. Denna gången är det faktiskt inte jag som shoppar, så det är helt riskfritt att kolla, bara man håller sig till att kolla till andra..
Detta är senaste fyndet. Tror jag, 205:- ??
Inte el!!!!! Piiip!!!
När vi gjorde om vårt badrum blev det plats för ett badkar, vi slog på stort och köpte ett bubbel badkar. Handen på hjärtat så har hundarna badat där fler gånger än oss. Men jag ångrar inte köpet ett dugg, det är slut på dagarna när man stod i en trång dusch kabin och fick super ont i ryggen. Nu kan man sitta på sin ända i badkaret och trivas med tillvaron.
Jag tror inte hundarna håller med mig på den biten, för på duschens tid, var tvättandet mycket mer sällan..
Kramar

2 kommentarer:

  1. God morgon! Ja, nog är det härligt alltid att lägga sig i badet en kulen vinterkväll, med eller utan bubblor! Kramar om! ;-)

    SvaraRadera
  2. Har en sån.. hähä aldrig använd :p och du.. det du skrev om tradera.. att du budade tillsd pengarna var slut.. SÅ JAG!!!för tt år sedan med.. nu har jag sett mig som "nykter traderaist" tills nyligen.. nu har jag råkat köpa lite.. köpte VÄRLDENS fulaste grej.. lägger upp bilder på bloggen senar och jag LOVAR vdu kommer asgarva =))

    SvaraRadera