tisdag 11 augusti 2009

Tjoho!

Jag äger nog världens finaste cykel nu. En svart, lite tråkig, mustang cykel med hela 7 (!) växlar, både fot och vajer broms. Fick till lyse och cykel korg till av svamp jag kommer att hitta nu.
Eftersom den var sådär tråkigt svart fick jag ju köpa nån "styling" som piffade upp, en rosa katt som piper som en hundleksak, istället för lagenlig ring klocka.
Jag kan sitta upp när jag cyklar så jag slipper få ont i ryggen och jag kan stå upp för att få fart utan att flyga i backen. Bred sadel så rumpan formas.
Dessutom är den riktigt tant-utrustad dvs, extra lågt insteg, hihi.

Jag är nog lite kär i min nya cykel.

Jag tror att jag måste ladda batteriet till kameran så jag kan visa er nu när jag lämnat in fin-mobilen.

Har jobbat ikväll, min energi kommer inte riktigt tillbaka efter semestern. Den har kanske tagit längre semester? Jag mest går där nere o tycker det mesta suger. Tur jag har min cykel som jag kan kela med när jag kommer hem.

Kram!!

3 kommentarer:

  1. Trisst när man måste ha en cykel som "kärlekskompis" haha... Men jag ser framemot en bild på "snyggingen". ps... har du sett att jag ska ha kurs igen???? ;-)

    SvaraRadera
  2. Ingen är ännu anmäld till kursen och eftersom du är en speciell person för mig så betalar du bara för dem gånger du kan och du vet att ni har specialpris! 500 kr kostar kursen dig och Adde!!!!! Oavsett hur många gånger ni kan... Tjänar ni på det då tro`???? hmmm... räkna på det för bra rabatt ska ni ha med tanke på bensin mm.

    SvaraRadera