måndag 24 augusti 2009

Oooops..

Vet att jag lovade komma tillbaka igår, men ovänskap och bråk kom emellan.. Hoppas ni har överseende..

Jag berättade ju om att jag lämnade en kanin på furuboda i början av sommaren, nu skulle kaninen hem och det hade visst tillkommit en styck kanin. Blev övertalad att ta den oxå så skulle jag få maten som var över till. Trodde att det skulle vara en spann eller en halv säck eller nåt. MEN. 75 kg mat fick jag till. Jag tackade så fint jag bara kunde. Klarar mig nog en hel månad nu =)

Ikväll är det hundkurs. Tjohoooo!!

Och snart ska jag in till stan och fixa en överraskning till Ronja som fyller 14 år idag!

Kramar till er!

3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka kära vän! Hoppas det inte var något allvarligt bråk som kom emellan. Sånt är aldrig kul. Välkommen ikväll... ser framemot att hålla kurs igen faktiskt ;-)

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är tillbaka! Vi ses kanske en glimt ikväll även om det inte är min kurs du går på.

    SvaraRadera
  3. Kul att du är tillbaka är så kul att läsa din blogg.Mvh.Marie

    SvaraRadera