måndag 31 augusti 2009

Hera?

Ja jag tror att vi kommit överens om Hera nu. Jag tycker Fia-Lisa är jätte lätt att säga men Morgan tycker jag är knäpp. Hera. Mammas förslag. Karolin, du kan få kalla henne för Fia-Lotta om du vill =)

Jag försöker klicka in henne nu, provade nu ikväll att bara klicka och se om hon reagerade och det gjorde hon men sen glömde hon nog det igen. Jag är redo att börja jobba direkt med henne. Så jag inte får samma helvete igen. Förhoppningsvis.

Hon lyssnar väldigt bra på smack ljudet, och kommer då. Och hon har nog den största blåsan en valp någonsin haft. Med de andra valparna har man fått gå ut en gång i kvarten. Denna kissar typ en gång i timmen, och än så länge har det inte ens hållit på att komma en olycka härinne. Känns ganska trevligt. Och vi byter skor mot leksaker och godis mest hela tiden.

Dock är jag lite orolig för hennes sovvanor. Fastän hon sover andas hon jätte fort och vaknar väldigt lätt. Och hon är mycket aktiv för att vara 8veckor..

Imorgon kommer hennes uppfödare hit, så får vi se vad hon tycker om Heras nya hem. Fast ja, hon får tycka vad hon vill. Det var ju hon som ville Hera skulle bo hos oss.

2 kommentarer:

  1. FIA_LISA!!!!jag röstar för FIA-LISA!!! du måst ju ha en omröstning förstår du väl :P kan juinte bara döpa hunden sådär :P hähäh

    SvaraRadera
  2. Kommer alltid att kalla henne Fia-Lotta!!!!

    SvaraRadera