måndag 25 maj 2009

Bilder

Satte ut kanin bebisarna på gräset idag när jag kom hem, det var mycket uppskattat, de har redan lärt sig att gräs är gott! Dock dröjde det bara en halvtimme innan de var trötta o la sig att vila i en hörna. Det blev lite nya bilder på dem idag. Vet ju inte exakt när de är födda men de är ca 3-4veckor nu..
Kolla tungan!
Söta syskon.
Snart kommer vi att få mutanter här i Gaddaröd. Har aldrig varit med om en undulat som sätter på en nymfpapakit, fast å andra sidan tog han ju död på hennes karl så jag borde väl förstått att han var kåt på henne. Jag hoppas att det inte kan bli något av detta..
//Emma

2 kommentarer:

  1. Oj, så söta kaninungarna är, helt underbara. Vilka konstiga pippiar ni väntar hihi... Här har det minsann inte tittat ut några valpisar ännu. Väntar nog mig till döds tror jag.

    SvaraRadera
  2. Finns nog inget sötare än kaninungar, skulle vara valpar då kanske. Hmm vad kallar man undulat/nymfparakitblanding då...nymfoman? hihi

    SvaraRadera