söndag 3 maj 2009

Färdig jobbad.

Hade tänkt åka till dammen i Agusa o lära Nova att simma. Vattnet är äckligt så jag kommer bli skitig när jag simmar framför henne o visar hur man gör.





Tycker att hon är dåligt musklad o känner att jag får göra nåt åt det ifall det kommer nån bulldog människa o tittar på henne. Man vill ju inte skämmas. Har beställt ny mat till henne oxå, har kört på Acana innan för att Nikita tål den maten Troja mår oxå finfint på den men Nova tar nog inte riktigt upp näringen då hon är ganska smal o klen.







Så denna gången ska jag prova Royal Canin Giant Junior, den skulle hjälpa till att bygga muskler o smörja leder så jag får se hur det går, annars har jag fått tips om Standart Extra som jag provar om detta inte funkar för henne. Vilka bekymmer för lite mat eller vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar