onsdag 13 maj 2009

Konsum fan!

Om ni vet nåt jobb som är ledigt så kan ni ju tipsa mig, känns som om jag snart blir arbetslös.

Idoiterna på Konsum har fått reda på att vi har öppet till nio så då måste dom oxå ha det, allt för att konkurera ut de mindre butikerna.

Men ni konsum fantaster kan tänka på, att när Konsum fått sin vilja igenom, att få bort oss, då kommer det minsann inte va några öppet tider att hänga i jul granen. Tänk på det när ni står där i kön o tänker att det är tur att Konsum har öppet länge så ni slipper handla hos oss.

Jag kommer skratta jävligt rått när ni vill ha en påse chips kl 7 en lördags kväll o får åka till Åhus eller Kristianstad. Och när ni får dricka Arla mjölk.

Ni som vill ha de små butikerna kvar bojkottar de större kedjorna efter kl 7!!!!

Det var vad jag ville ha sagt.

2 kommentarer:

  1. Ingen fara. Vi har inga butiker alls här där jag bor! Haha!

    SvaraRadera
  2. Vi har en *jädra* massa affärer. Men COOP är inte min favorit om man säger så.

    SvaraRadera