söndag 10 maj 2009

I en kanin bur jag har finns det två fack, det ena är ett bo fack o där brukar jag mycket sällan titta. Tycker liksom att det är "deras" o där ska väl inte jag rota, hade väl inte själv varit så road av att folk gick o tittade in i mitt sovrum hela tiden..

Men i Fredags av nån anledning öppnade jag för att kolla att allt är ok, o vet ni vad jag hittade!?

3 st små kanin barn! Bra tajming har jag iallafall för dom kan inte ha varit mer än 2 dagar gamla, så gulligt!

Vem vill ha??

2 kommentarer:

  1. Nämen OJ, hur blev dem till???? ;-) Finns det en mammakanin och en pappakanin finns det förmodligen små bebisar haha...Men jag har för mig att du bara har en kanin...

    SvaraRadera
  2. Hmm, jo men mamma o pappa kanin har suttit i samma bur sen i höstas, så jag trodde inte mamma kanin ville bli mamma igen.. Och jag har fler än en , tyvärr..

    SvaraRadera