lördag 16 maj 2009

Trött på folk.

Måste bara utrycka mitt missnöje något.

Det handlar om hundskolan, Bonizas Hundskola.


Missnöjet kommer dock inte från min sida. Jag är helt o hållet nöjd med mitt val av skola, det kan väl bevisas i mina 9 diplom. Jag har 3 stycken glada hundar som älskar när klickern kommer fram. Så jag vet att jag har valt rätt, men i bakhuvudet vet jag ju oxå att det räcker inte att bara gå där, jag måste ju arbeta själv. Hemma.

Så därför blir jag så ledsen när jag surfar runt på nätet o hittar massa skit om skolan, varför? Jag har provat att gå på ett annat ställe oxå i mina dagar, jag var inte helt nöjd. Jag berättade vad jag saknade på den kursen och att man måste ju ha lite utmaningar. Inte helt missnöjd då. Men för det skriver jag inte om hur dåligt jag tyckte detta ställe var. Och jag tänker inte ens berätta var det var.

Jag tycker att alla människor behöver visa mer respekt för sina medmänniskor.

Intranätet är tillgängligt för de flesta människor, så tänk er för innan ni skriver en massa dynga om enskilda personer eller företag. Alla behöver bilda sig en egen uppfattning, lägg inte dina ord i andras mun.

//IrriteradEmma

2 kommentarer:

  1. Oj, har jag missat något??? Vem är det nu som är missnöjd???

    SvaraRadera
  2. Håller med dig. Nätet är till för att ordet ska vara fritt tycker jag men man har ett medmänskligt moraliskt ansvar även här. Ärekränkning gäller även här. Undrar hur många som tänker på det när dom kräker av sig sin skit!

    SvaraRadera