fredag 22 maj 2009

Jag och kusin var på Teba idag, det skulle visst vara nån mässa där med massa extra priser o annat smått o gott. Har gått o längtat efter detta nån dag och så var det ju äntligen dags!
Men vilken besvikelse! Det fanns knappt något i utställnings tälten och sådär extra billigt var det väl inte heller. De hade väl lite skit över sen förra mässan som jag inte var på som de ville bli av med men inget som passade mig. Jag hittade en ny träningsväska idag, men den hade jag ju tittat ut innan och den var ju såklart inte på extra pris heller. Den är rosa och väldigt fin =) Den gamla luktar skunk.
Jag hade den stora väskan med mig oxå för jag hade tänkt plocka på mig lite provpåsar, helt perfekt att träna med när man bara ska göra nån repetion. Tror ni där va några? Nej de hade de nog gömt för jag letade verkligen. Tacka vet jag utställningen på Sofiero, förra året hade jag hela ryggsäcken full, den var tung kan jag lova!

På tal om utställningar tror jag att det är bosjökloster om 2 veckor, ska ni dit? Jag ska. Med Bimbo o Karolin, vet ej om man får ta med icke utställda hundar. Får man så gör jag.

Imorgon ska jag jobba. inte på det vanliga jobbet utan på slakteriet. Det kommer att bli väldigt spännande för ägare med familj ska på konfirmation så jag och en snubbe ska vara där själva. Det kan bli en pärs, jag har inte stått bakom disk innan o nu ville de att jag skulle gå in där om det blev för mycket att göra. Brukar bara ha hand om kassan. så det kan bli en komedi imorgon..

Nu ska jag ta ett varv med epilatorn, det var ända sen förra sommaren jag gjorde det sist så jag gissar på att det kommer göra ont. Men jag börjar med benen, förra året tog jag armhålorna oxå och då blev et blodvite..

Go´kväll kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar