tisdag 26 maj 2009

Hundar och Karlar!

Kom på en sak precis..
På ett plan är hundar och karlar samma släkte, hur undrar ni då förstås.
Jag pratar om bajs, eller att bajsa. Jag själv bajsar ju nästan aldrig. När jag väl gör det måste jag va jätte nödig, fort det ska det gå o helst av sig själv. Man kan ju inte sitta och vänta på att det sak komma.

Men om det är en karl kan han fan skita när som helst, ska man på kalas säger han,
-Nä jag får nog gå o skita först.
-Är du bajsig då?
-Nä men jag blir väl om jag sitter där.

Hur kan detta komma sig? Skita på beställning? Aldrig nåt jag skulle kunna iallafall.

Men så har vi då våra kära hundar oxå. Skiter de på beställning? Javisst!
Vi ska iväg, -Gå o kissa o bajsa. Som på beställning kommer det en tolle.

Vilka jävla gener fick jag?

Jag vill oxå skita på beställning!

//BajsEmma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar