tisdag 5 maj 2009

Kusinen bjöd på banan/choklad kaka, mycket gott!
Berättade för henne att nya kursen börjar på torsdag och jag berättade hur rolig denna kursen är så då blev hon såklart sjukt sugen på att går kurs.. Så nu kommer även kusin vitamin gå kurs med oss!
Hade en trevlig eftermiddag med massa prat om hundträning osv. Fick låna ett koppel av henne som man sätter runt midjan/höften för att undvika dragande o få bättre följsamhet, man får ju jobba med kroppsspråket, o det tycker jag är kul! Hade tänkt prova det nu men känner inte alls för att gå ut i detta skitvädret.
Jag längtar som fan tills på torsdag, vad är det för människor som kommer, kommer vi komma överens, kommer våra hundar att gilla varandra? Börjar bli lite nervös redan nu, väntar 2 sömnlösa nätter =)

Allt mitt fina löshår håller på att trilla av.. Det är inte alls snyggt längre så jag vet inte om jag ska plocka väck resten eller be någon sätta i det jag tappat igen? Världsbekymmer..

Tror att jag ska börja på mitt författarskap inom det snaraste, är ni inte nyfikna på vad det ska handla om?

//Snart jobb Emma

2 kommentarer:

  1. Har pratat med Kusin vitamin idag och det är trevligt att hon kommer tillbaka till oss. Du, vadå nervös??? Det behöver du inte vara, det blir en jättetrevlig grupp. Du är ju med! :-)

    SvaraRadera