måndag 4 maj 2009

Vårt simmande gick inte så bra, Nova tror bara att man har vatten till att dricka. Dock en doppning blev det, vattnet var så surt på ett ställe att hon trodde det var mark o plumsade rakt i skiten, men det tyckte hon var läskigt så vi får se om vi kan få henne att simma någon gång.

Hon fick sova i sängen för första gången igår. Det tyckte hon var fint, hon la sig på rygg med tassarna i vädret, fick täcke på sen snarkade hon så vi inte kunde somna.. Hon hörde nåt ljud på natten så hon gick ner o då kunde vi sova igen =)

Jag skulle ju försöka mig på att göra en egen hemsida, men jag tror att jag ger upp, jag fattar ingenting o den ser inte alls ut som jag vill o väljer, skit! hade tyckt att det kunde vara ganska kul annars att lägga in bilder o dyl på hund o andra djur. Vi får se, det kanske kommer nån som är haj på det o hjälper mig =)

Jag är fortfarande helt slut efter helgen, den tar hårt måste jag säga. Kan trösta mig med att det är 4 veckor till nästa gång o då är det pingst så det blir inget 8-21, jippie!

Jag har en liten historia på lut till er om ni vill.. Har tänkt på den ett tag, men känner att jag måste tänka till riktigt så det blir rätt. Intresserade??

Kram o godnatt!!

3 kommentarer:

  1. Jaaaaa, jag är intressrad! Låt höra...

    SvaraRadera
  2. Kom igen! Ge oss historien nuuuuu!

    SvaraRadera
  3. Ni får ge er till tåls lite till, kräver stor konsentration (vilken stavning..)

    SvaraRadera