torsdag 28 maj 2009

Oh my!

Jag har varit ledig hela dagen. Har man fått nåt gjort? Nej.
Jag vet inte riktigt var dagen tagit vägen faktiskt, känns som att jag slösat bort tiden vid datorn.. Tiden som jag inte har koll på. Mamma ringde i eftermiddags o frågade om jag ville följa med till hennes jobb på öppet hus (MAT), helt ok tyckte jag o vi bestämde att träffas kl 17. Telefonen ringer här och jag kastar ett öga på klockan och den är 16:45, nu blev det stress helt plötsligt.

Jga hade dessutom mat i ugnen när hon ringde men jag tänkte att det var så gott om tid att jag både hann äta o bli hungrig igen innan vi skulle dit. Fick kolla läget lite och hon ringde faktiskt vid 16.. Jag trodde klockan var 14..

Det blev ingen hundkurs som ni kanske förstod. Tråkigt men instruktörskan hade varit valpmorska hela natten och in på dagen så jag förstår att hon är ganska så slut.
Hade det nu varit nånting med mig hade jag tagit saken i egna händer och sett till att det hände nåt med vår träning idag. Jag har ju fixat godisväskan o allt, men ikke. Istället åker jag och äter.. Det är synd om vovvarna.

Imorgon ska jag åka till vetten med Kira, bara för vaccination, Conny kunde inte få ledigt från jobbet. Vad tror ni vetten säger när jag kommer? Jag var ju där för bara nån vecka sen med 4 hundar, han anmäler mig kanske snart för att jag har för många hundar =)

Sen börjar jobbet, det härliga. Jag var ju lite kaxig förra gången jag jobbat helg för jag skulle ju inte behöva jobba så länge denna pga pingst. Men än en gång fördärvar Konsum allt. Fortfarande vill de konkurera ut oss så de håller öppet som vanligt, och vi kan ju inte va sämre. Tråkigt.

Låt konsum brinna!!

Och bara för att jag skrivit så kommer något att hända och jag får skulden.

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar