onsdag 13 maj 2009

Dagens foton

Lade en hel timme här igår kväll på min trevliga dag o tänkte att nu minnsann kommer det bara svämma över av kommentarer! Trots 9 läsare idag är det inte nån som har velat säga nånting.

Vad vill ni läsa om??




På promenaden igår såg jag att det är nån som har fixat till en "green" på sin gräsmatta, inklusive en sån där ful flagga man sätter i hålet, skrattade gott åt dessa människor o när jag kommit en bit längre ser jag denna skylt. Hmm, mitt i byn.. Från byn är det 5 km till golfbanan, kan man verkligen inte hålla sig?



Idag har jag o Nova varit o hälsat på jätte hunden Trine, Trine är 7 år o beter sig som en valp, leker hela tiden o kan vara rätt jobbig. Men när det kommer en hund som faktiskt vill leka med henne, då orkar hon inte. Det är tur att Nova kan leka själv så Trine kan stå stilla =)
Inget tjafs, inget groll, yeah!
//SnartJobbaEmma

3 kommentarer:

  1. Jag var glad för dina bilder och tycker det är roligt att titta på dem. Har bara inte haft tid att kommentera, förlåt. Men jag läser ofta och gläds varje gång jag ser ett nytt inlägg. Ska bättra mig med kommentarer :-)

    SvaraRadera
  2. Samma här! Ska försöka bättra mig jag med! Kram

    SvaraRadera
  3. Måste bara förklara mig lite.. Kritiken var inte riktad mot er 3 som brukar kommentera, vet att ni gör det om ni har tid o lust. Däremot känner jag att det hade varit roligt om de 10 andra som läser min blogg varje dag hade velat ge lite uppmuntran o ge sig tillkänna =) =)

    SvaraRadera