lördag 30 maj 2009

Hej.

Jag är här igen. Trött som tusan.
Vet inte vad det har varit med mig idag. Vaknade inte till förrän vid 17 tiden, efter otaliga koppar kaffe o en stor energi dricka. Stängde en timme tidigare iallafall. Fattar inte vad det är med folk. Det är Pingst-afton, vad ska man ut o ränna för då? Jag som hade tänkt ge chefen på fan för jag trodde absolut inte att nån skulle komma och handla efter kl 18, men jo då.

Det funkar inte alls bra för mig att skriva ikväll, återkommer imorgon, och när jag öppnar bloggen imorgon hoppas jag att där är massor med härliga kommentarer som peppar mig till att skriva nåt kul imorgon.

Dock är inte Gretor välkomna att skriva kommentarer.

Kram på er andra =)

2 kommentarer:

  1. :) Var det Johan eller? Haha, tror vi kom på att vi skulle grilla korv typ halv sju...:)

    SvaraRadera
  2. Å vem är greta?? Å vad har greta gjort??

    SvaraRadera