tisdag 1 september 2009

Allt är rätt igen.

Fick min "grej" till trådlöst internet idag och nu står datorn där den ska vara. Inte i fönstret, fick ju flytta datorn riktigt nära modemet så jag kunde prova min nya ju..
Känns mycket bättre att sitta vid datorn igen nu. Blir ju obekvämt när man flyttar på saker och det inte blir bra. Nova tyckte nog det blev sämst eftersom hennes bur åkte ut.

Bebis sover och jag hoppas hon sover LÄNGE. Jag har varit bakfull hela dagen. Inte på sprit, men när man sover kass känner man sig bakfull tycker jag.

Tangentbordet jag fick till datorn hänger sig lite då och då. Kan vara lite störigt, när man kollar vad man skrivet är det bara en bokstav, jätte långt. Lite dåligt när det är helt nytt, tycker ni inte?

Annars är jag mycket nöjd med min Compaq dator, som är bara min, så jag ändra alla fönster så de blir rosa och lila =) Det är så fint så fint. Och min dator spelar Bandit Rock hela tiden!!!

1 kommentar:

  1. ... men om det hänger sig ska du byta ... Nytt ska vara nytt tycker jag! Ha en bästa onsdag! Kramelikram!

    SvaraRadera