fredag 11 september 2009

Randig

Jag försöker övertala Morgan att slinga mitt hår. Han säger kanske sen. Men jag vill ju nu!
Jag är så impulsiv, om jag kommer på något så ska det hända NU. Och idag kom jag på att jag ser risig ut i håret. Svärmor ville inte klippa, det skulle växa minst en halvmeter innan hon gjorde det igen. Rått färgat hår har jag oxå. Jag vill ha det randigt. NU.

Impulsiv ja. Som med hundarna. Bus hittade jag i Lila Tidningen och hämtade henne samma kväll.
Nalle fick jag ett telefon samtal kl 22 på kvällen om: Vill du ha honom? -Ja, hämtar imorgon bitti.
Dilba tog lite längre tid eftersom jag skulle bestämma mig om Bus.
Nikita hittar vi på blocket, hemma inom 3 timmar.
Troja råkade jag bara se hos en kompis kompis och hon följde med hem.
Nova fick jag vänta på i 2 dagar eftersom hon fanns i Danmark.
Vera skulle jag ju inte ha. Så hon kom inte förrän dagen efter.

Impulsiv???

3 kommentarer:

  1. Jag brukar vara emot impulsiva hundköp men i ditt fall skrattar jag bara för dina hundar har en helt fantastisk matte!

    SvaraRadera
  2. Haha ja liiiiiiite grann impulsiv är du allt!!:P

    SvaraRadera