lördag 19 september 2009

Trist.

Jag känner riktigt hur tråkig min blogg varit sista tiden. Det har liksom varit ganska tomt i mitt huvud, eller nej det har det inte, men jag har inte riktigt fått ihop det till något klokt.
Det ska ju inte bara vara dravel hela tiden.
Så innan idag kom jag på något så klokt tyckte jag men nu kommer jag inte ens ihåg vad det var.

Dagen har iallafall gått rätt fort, har haft att göra med kassan. Jag har nu lagt in alla extra priser som gäller imorgon oxå.. Och för nästa vecka. Sen mixat&matchat ihop allt som är 2-3 av nåt. Lite kul när det är något annat man gör än samma gamla.

På tal om samma gamla.. Det nya då.. Jag tänker på det varje dag, och jag tycker att det är så spännande. Får positiv respons av de jag berättat för. De tycker att det passar mig för att det är något jag faktiskt är intresserad av, och gillar att göra. Vi får ju se när det är slut om de som hade mig tycker likadant =)'

Ska försöka somna tidigt ikväll, igår gick ghostbusters II på tv:n, och den har jag inte sett innan så jag var tvungen att kolla klart på den. Sen dröjde det en bra stund till innan jag kunde somna, och gå upp klockan 7. Suck.

Godnatt kära vänner!

3 kommentarer:

  1. Dom har rätt! Du är som klippt och skuren för detta. Tråkig blogg? Var fick du det ifrån?!

    SvaraRadera
  2. HELLgen avklarad nu? Kaffe någon dag? :)

    SvaraRadera