fredag 4 september 2009

Möt Chewbacka


Veras bror, som nästan är dubbelt så stor som Vera. Ja, uppfödarna har hälsat på idag igen. Jag undrar om de håller koll på mig eller de helt enkelt tycker att jag är så himla trevlig att de bara vill träffa mig hela tiden =)
Så idag har vi haft 2 valpar på besök och Vera har lekt. Om det var för att hon har energi eller det kändes tryggt vet jag inte men det känns bra iallafall.
De hade verkligen jätte roligt, kampade med den rosa elefanten Nova fick när hon var liten men som hon inte fick leka med, eftersom den var för fin.. Men nu har den legat här ett år så jag har väl släppt det lite.
Troja som har kommit på att hon inte tycker om valpar var med på leken, så tre Ambull valpar i ena änden och en Troja i andra. Sen kommer Nova och tar ett tag på mitten och då vinner valparna. Jag tycker ändå att det är smått fantastiskt att tre vuxna hundar accepterar tre nya små valpar som inte direkt ligger och sover på soffan. Nova är så försiktig med dem, Troja berättar vad man får och inte får göra och Nikita gäspar.
Jag älskar mina hundar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar