fredag 18 september 2009

En avklarad, två kvar..

Det gick fakiskt ganska smärtfritt att jobba idag. Har knappat på den nya kassan mellan kunderna, lagt in extra priser till nästa vecko. Och något som inte har gått på den förra, lägga in så att om det är 2 för något vet kassan det och jag behöver inte bli utskällt för att jag slagit fel.. Helt underbart!
Jag hoppas att helvetes dagen imorgon oxå knallar ganska snabbt.

Jag köpte massa tuggben till hundarna igår på Arken Zoo. Som delades upp ikväll. Att de inte kan samsas om det de blev tilldelade..

Nu ska jag surfa på en ny sida.

Godnatt och tänk på mig imorgon..

2 kommentarer:

  1. Jag ska försöka hinna tänka lite på dig medan jag knallar runt med alla små valparna i Lund. Fika här på måndag? Vi måste nog snacka lite. Du vet, planera!

    SvaraRadera
  2. Tack för tanken. Är du hemma på måndag? Eller någon speciell tid som pssar? Klart vi ska planera! Kram

    SvaraRadera