torsdag 17 september 2009

Nu är det dags!

Ja så är det. Nu börjar allvaret.

Fredag 13-21
Lördag 7:30.21
Söndag 730-13

Visst känns det inspirerande?! Nä.

Men jag har ju sån tur att det bara är var 4:e helg. Skänk mig en tanke vetja!

Idag har jag fått en fråga om en grej.. Och jag blev genast nervös. Man har ju ett självförtroende som ibland är så lågt att man trampar på det. Så frågan är om jag klarar det? Jag borde klara det, men jag ska tro på det själv.

Jag är inte rädd - Jag kan flyga.

5 kommentarer:

  1. Varför dåligt självförtroende för en sak som du kommer att klara galant! Du kan det här!

    SvaraRadera
  2. Du KAN flyga!!!!!!! Jag är helt övertygad om det. Ha en bra dag på jobbet. Synd du inte kan vara med på stadsträningen i morgon ;-(

    SvaraRadera
  3. Pfft! Vad är du för en? Helt klart att du klarar det!!! kram

    SvaraRadera
  4. Vad ska du göra då??

    SvaraRadera