onsdag 9 september 2009

Vilken dag!

Jag har haft en sån bra dag idag. Var ska jag börja?
Jo först och främst vaknade jag av att telefonen ringde klockan 10:02, helt underbart att få sova så länge. Morgan hade varit vaken länge och tagit ut hundarna och inte väckt mig. Så snällt.

Iväg för att hämta Kira, till kusin för att träna på att springa mellan en bunke koner. Som ska föreställa en utställnings ring. Det gick bra och Kira fick leka med Tage eftersom hon varit så duktig. Vera sprang mest och störade sig.
När vi sitter och dricker kaffe får jag sms från Siba att min telelur är redo för avhämtning. Även det helt underbart! Åker dit, lagom på stridshumör, för jag var ganska säker på att de inte gjort vid det jag sagt till om. Men grabbarna på Anova var nog inte så dumma ändå, allt var tipptopp! Så nu är jag jätte glad att jag har min riktiga telefon igen, med en bra kamera.

Sen skulle jag iväg på mitt nya super uppdrag! Som jag varit ganska nervös för egentligen. Tänk om jag yrar till det totalt och folk bara slutar för att jag är knäpp?? Men det kändes som att folk faktiskt lyssnade när jag hade något att säga och det kändes fint. Vi höll på i fyra timmar men tiden gick så snabbt! Men de säger ju det, att det går fort när man har kul.
Det var ett jätte roligt uppdrag och jag planerar redan för nästa. Kan tisdag och torsdag då. För det verkade som att jag var välkommen igen =)

Over and out, Gaddaröd City.

4 kommentarer:

  1. Du är mer än välkommen!!!!! Du var värdefull idag. Men jag är lite ledsen för att du inte kom in och pratade en stund efteråt ;-)Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad bra att uppdraget gick bra!! Du är väl välkommen överallt, en så go' tjej som du är. Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du hade en dag där allt stämde och var bara helt underbartm, det är du värd...Mvh.Marie

    SvaraRadera