måndag 21 september 2009

Hyfsat sliten.

Det är märkligt. När jag har jobbat min helg och kommer hem på söndagen är jag relativt pigg. ganska rastlös. Sen är det måndag.. Och då är det inte så pigg längre. Hade ställt klockan på 9:30 för jag skulle till en go vän på kaffe, och tusan vad segt det var att gå upp. Som tur är har jag numera blivit ledig måndagen efter helgen och det är väldigt skönt. Ingen höjdare att jobba idag inte.

Som sagt, till en vän på kaffe, som har en annan vän som oxå är min vän, invecklat?? 8 hundar var det idag och det går så bra så. Nu hade jag bara en med mig så jag kan inte ta åt mig äran, men jag är ändå väldigt stolt över min lilla Vera som är ganska snäll mot de övriga. Visserligen fick Heidieh ett litet tjuvnyp i bakbenet som gjorde ont men det gick över ganska snabbt.

Ikväll är det sista kursdagen. Nova får inte följa med. Blev så arg och besviken på henne förra gången så idag är det Trojas tur att följa med. Hon sköter sig iallafall. Det är kul att ha med en hund som man kan träna lös med utan att vara orolig att andra hundar ska få på fan.

Jag tror att jag ska vila en stund innan kursen, ha det så bra!

1 kommentar: