torsdag 10 september 2009

Lurad?

Idag ringde det en liten flickas pappa som ville köpa en kanin. Världens finaste kanin valde dem såklart. Jag blev nästan lite ledsen.. Det var ju den som jag fastnat lite extra för. Men att spara.. Varför? Roligare om en liten flicka kan ha glädje av henne, och kaninen har nog det roligare där än här..
Sen tror jag att jag blivit lurad på min hund ;)
Man skulle ju kunna tro att det blir en dalmatiner av det..
Vera har lekt med Svea ikväll, så nu sussar lilla gumman sött.
Go´kväll

5 kommentarer:

  1. Du har jätte söta hundar!!=)

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur det känns att ha blivit lurad på hund. Bimbo...
    Man jag hoppas att det är Nikitas tass som sticker fram under Fia-Lotta.. Annars hade jag börjat bli orolig..

    SvaraRadera
  3. Haha hon är faktiskt lite svagt prickig!Men ack så sööööt! Kram Snuttan

    SvaraRadera
  4. Ja kusin, du kan vara lugn. Det ÄR Nikitas Tass =)

    SvaraRadera