måndag 7 september 2009

Så lyckat!

Jag har gått runt och småfnissat hela dagen idag. Så lyckad gårdagen var!
Att man kan yra till det på det viset, hade vi bara haft ögonen med oss hade vi ju sett skyltarna och inte fortsatt hur långt som helst.
Jag är fortfarande helt slut i kroppen, ville bara gå hem från jobbet, men se, det går inte! Nova haltar inte längre iallafall, får se hur det går på kursen ikväll. Jag har laddat upp med blodkorv som godis och hoppas hon gillar det. Skulle ju försöka torka det så det inte kladdar så förbaskat, men jag vet inte hur man skulle göra för det verkar inte bli särskilt torrt?!

Vera ska oxå få följa med idag, hinner vi ska hon få vara med på valpleken oxå.

Hoppas hoppas.

På tal om ingenting tar det 14 minuter att köra mellan Gaddaröd och Pärup. Mest för att jag ska komma ihåg det till senare tillfälle.
Återkommer nog senare för att berätta hur det gick på kursen.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Om du då tar de 14 minuterna minus några kilometer tar det inte mer än 9 minuter att köra till mig!

    SvaraRadera