tisdag 8 september 2009

Har haft en trevlig dag innan jobbet. Kom ju på att det är rätt nära till Lotta på hundskolan, fast inte på hundskolan utan hemma. Så hon fick minsann bjuda på kaffe idag!

Hade Bulldoggarna med mig(jag kan säga så nu). Jag är ju så modig nuförtiden att Nova fick springa lös. Hon är inte försvunnen så jag antar att det gick bra. Lottas yngsta hund och Nova funkade bra ihop, fastän hon tyckte att Nova lekte lite väl häftigt. Det var säkrare att leka med Vera.
Tiden går fort när man har roligt och klockan närmade sig jobb.
Huvudvärken kommer lägligt till jag ska börja. Typiskt.

Imorgon ska jag till Karolin och träna Kira på att stå. Sen ska jag nog på en annan rolig grej. Det ser jag fram emot.

Det blev inget kul inlägg men huvet är ömt. Tankeverksamhet noll.

Kram och tack för idag!

3 kommentarer:

  1. Du... du är varmt välkommen ;-) En liten fågel har viskat i mitt öra och jag kan bara säga att jag är överlycklig för det ;-) Vad fågeln viskade alltså haha.

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket idag. Mycket trevligt. Synd att inte Selma och Nova kunde umgås men det kanske vi kan jobba på. Ses imorgon hoppas jag.

    SvaraRadera
  3. Åhhh jag är ju utanför all bekantskap ju... Jag puffar ihop alla och så får jag inte vara med.... ;-( haha.. bara skojade. Kul att ni alla kan träffas och ha kul ihop.. Jag kan ju aldrig för jag jobbar ju alltid och är det helg vill familjen umgås med mig... suck... vilket liv jag lever. Vi kan väl fixa till något kul en måndag någon gång????? Då är jag ju ledig ju... eller kanske inte... jo någon måndag i alla fall ;-)

    SvaraRadera