måndag 14 september 2009

Katastrof!

Hinner bara in genom dörrarna på jobbet och får frågan: -Hur långt har du hunnit med datorn?
Datorn som alla varor ska läggas in i för att sedan kopplas till den nya kassan. Nya kassan som ska komma när jag är klar.
Kassan som vi använder nu har havererat, kvittot brinner och skärmen helt död. Detsamma som att vi inte har nån koll på priser. Detta betyder att jag fått stressa som attans för att få in alla varorna i datorn som är på väg NU, och hjälpa den som står i kassan att kolla priser på saker kunden köper. Behöver jag berätta om det var kul att jobba??

Sen är det dags för hundkurs. Veckans höjdpunkt. Som blev ett sånt fiasko pga att Nova inte kan hantera att andra hundar för liv. Hon gjorde mig riktigt ledsen idag.
Vera var därimot duktig. Hon fick vara med på allmän lydnad =)
Jag har en trött valp och en trött Nova. Jag hoppas nästan på att hon är sjuk för att ursäkta hennes betéende ikväll.

Det blev en tråkig blogg ikväll, är inte riktigt på humör. Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Det går bättre nästa gång. Kanske är hon inne i den psykiska könsmognaden nu och tycker att allt är extra mycket blää just nu. Kram Snuttan.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du är på bättre humör i kväll när vi ses. Vi ska ju ha kul med inkallningsövningar. Upp med hakan! Det är bara att fortsätta träna Nova. Om någon klarar det så är det du. Du är jätteduktig!

    SvaraRadera