tisdag 22 september 2009

Nu har jag kommit till Level 12 på FarmVille. Alltså 500 poäng kvar tills Level 13 och jag kan köpa mina rosa staket! Som jag suktat efter dessa.
Men för att komma till Level 11 fick jag köpa en stor röd lada för 40000:- som jag nu kan sälja tillbaka för 2000:- Känns det rättvist? Ja man kan nog säga att jag är ganska fast.

Annars har det väl varit en hel vanlig tråkig dag, utan något speciellt att berätta.

Imorgon har jag tid till 16 men jag hoppas på att jag ska få sluta en timme tidigare eller så, så att jag kan få följa med LottaS och vara medhjälpare på hundskolan. Detta är något som jag tycker är super skoj. Åtminstone när det är tränings villiga ekipage som är där. Men den ena kursen var helt okej sist jag var där. På tal om hundträning, och att gå på skola så tycker jag verkligen ni ska läsa detta inlägget!
Ibland slår man huvudet på spiken!

Kram vänner!

1 kommentar:

  1. Kul att du kunde följa med Lotta idag och kul att du följde med IN!!! ;-) Alltid lika kul att få prata med dig.

    SvaraRadera